|
Post by Faith on Apr 9, 2004 15:33:20 GMT -5
okay dit werkt als volgt. iedereen creeert een eigen pergonage met speciale kr88. bijv, een heks, slayer, potential slayer enz enz maar dit pergonage moet gebasseerd zijn op.... jezelf! het pergonage moet dus dezelfde karakter eigenschappen hebben en hetzelfde heten enz enz....
als iedereen een eigen karakter heeft gaan we daarvan een verhaal maken en nu komt het buffy gedeelte: alle buffy pergonage's van de serie doen mee. tenminste de belangrijke. dus niet zo'n stomzinge doos als cordelia.
nog vragen??
(hoop dat dit gaat lukken aangezien er hier niet zo heel veel buffy fans zijn...)
oh en nog iets: het is een buffy spel dus dat betekend: GEEN CHARMED!!! en het 2de ding: er mogen in tataal niet meer dan 2 slayers komen!!
|
|
|
Post by Faith on Apr 9, 2004 15:51:30 GMT -5
oh en nog iets. er zijn wel bepaalde regels: zo kun je geen slayer worden als je 8 of zo bent. je moet minstens 15 zijn. je kan dan wel potential slayer worden. en watcher iets van 20. ik denk niet dat iemand iets aan een watcher van 13 heeft we gaan ons niet houden aan de buffy verhaallijn want dat is makkelijker voor de niet buffy fans. ook moet je bij je karakter een voorgeschiedenis bedenken zodat we later misschien iets hebben om een ep van te maken. hoe bijzonder de voorgeschiedenis hoe groter je rol in het spel waarschijnlijk wordt. de voorgeschiedenis mag gebasseerd zijn op de verhaallijn maar het hoeft niet. zolang het maar niet té ver uitwijkt
|
|
|
Post by Faith on Apr 9, 2004 16:02:35 GMT -5
okay dan ga ik maar beginnen
naam: cynthia speciale kr88: potential slayer (dat is een slayer in opleiding) voorgeschiedenis: het begon toen faith evul was en uit een zogenaamde eeuwige coma ontwaakte. cynthia (alsof je in een 2de persoon schrijft. haha lol) liep door een steegje nog niet wetende dat ze bestemd was slayer te lopen. ze werd aangevallen door 2 vampiers. net als faith aan komt lopen ziet faith het toen nog 11 jarige meisje met de vampiers vechten en wist meteen dat ze een slayer moest zijn. faith heeft haar verteld over vampiers, demons en... buffy en de gang. faith heeft haar geholpen met het ondekken van haar kr88, dus getraind. toen faith in de gevangenis gezegt werd zweerde ze wraak te nemen op buffy ook al wist ze niet dat dit faith's eigen beslissing was. Als ze 3 jaar later door de raad opgeroepen wordt als potential slayer om getraind te worden door buffy wilt ze haar wraak voor faith nemen. Ze odet tijdens de trainingen alsof ze nog nooit van vampiers, slayers en de hele zooi gehoord heeft en houd zich tijdens de gevechten erg in omdat buffy niet mag zien dat ze al getraind is
|
|
|
Post by Buffster on Apr 10, 2004 4:43:10 GMT -5
naam: Brenda speciale kr88: Slayer (yaya, ik ben 15!!!!) voorgeschiedenis: Ik was het vriendinnetje van Warren (moest van Faith, ik viel op zijn kwade kant ofzo). Daarom haat ik Willow, maar niemand weet waarom, en ik vertel het ze ook niet. Ieder keer als ik alleen met Willow ben mep ik d'r in mekaar. Willow's magie werkt niet omdat ik een amulet heb. Ik bedreig haar steeds dat als ze het tegen iemand vertelt ik haar levend zal fillen. (Faith's fantasie )
|
|
|
Post by Power-Girl on Apr 10, 2004 8:54:50 GMT -5
bleh I don't wanna be me maja Naam: Cherine Krachten: Potential Slayer voorgeschiedenis: Hhmmz..even eentje verzinnen die niet zo gek is *barst van de fantasie* en omdat ik de verhaallijn nou niet bepaald ken wijk ik wel een beetje uit Ik woon in Sunnydale en ik vond vechten altijd al leuk en ik was er ook best goed in..als ik tegen kinderen vechtte tenminste..op een dag gingen we met een stel spelen bij het kerkhof toen er opeens een vampier aankwam..eerst rende ik bang weg en verstopte me (net zoals alle andere kinderen) maar toen besloot ik om er toch maar mee vechten...en ik won! Buffy had de hele tijd achter een grafsteen staan toekijken en zag dat ik een potential slayer was..toen ging ze me trainen
|
|
|
Post by HEDGEHOG on Apr 10, 2004 15:47:03 GMT -5
Naam: Tristan Speciale k88: Vampier Voorgeschiedenis: ik ben 't broertje van william the bloody (spike).toen hij verloefd werd op dru heeft ie me verlaten en was ik dus alleen. toen alle potential slayers opgeroepen werden ben ik naar sunnydale gekomen waar ik spike tegenkwam. ik kwam erachter dat ie een ziel heeft en probeer hem weer op het verkeerde pad te zetten ook al doe ik alsof ik bij de goede hoor.
|
|
|
Post by Sonarc on Apr 10, 2004 16:08:38 GMT -5
Naam: Nils Kr88: witch ofcourse voor geschiedenis dinges iets...: kwas het broertje van willow maar toen ze evul was heb ik haar verlaten en nooit meer iets van haar gehoord.. Later terug gekomen maar heb me niet meer durven te vertonen omdat ik iedereen heb verlaten... Nu moet ik me kunnen bewijzen tegenover heel sunnydale... *herleest het* *vind het mssn wel een btje weird maar ik ken de verhaal lijn voor geen meter*
|
|
|
Post by Faith on Apr 10, 2004 16:11:31 GMT -5
het is weird.... maar jah ik denk dat er wel iets mee te doen valt...
dan kunnen we bijna beginnen denk ik. als rosa, sander en anniejz nouw nog ff kome
|
|
|
Post by Dauphin on Apr 11, 2004 3:16:14 GMT -5
WAJAAA witch!!
Naam: Renée (hoe kan t oowk anders) Special Power: WITCHY!! Vooraardrijkskunde geschiedenis biologiej achtig iets: e vader was een heks en mn moeder een vampier. toen buffy en faith nog samen werkte heb ik met eigen ogen gezien hoe faith mn moeder geslayed heeft. sinds die dag wil ik wraak.ik bent mezelf gaan inwijden tot magie net zoals mn vader. toen ik op een dag magie aan het oefenen was met mn vader kwamen wij een horde vampiers tegen. wij hebben dapper gevochten maar konden niet winnen. weer kwam faith eraan. ze slayde de groep maar toen mn vader op sterven lag heeft ze mij 8tergelaten. maar er was nog iemand bij. en sinds dien zweer ik wraak te nemen op de 2 die mij 8ter gelaten hebben
|
|
|
Post by Sonarc on Apr 11, 2004 5:30:59 GMT -5
sander is de laatste tijd niet echt bezig met forummen dus...
|
|
|
Post by Faith on Apr 11, 2004 6:17:14 GMT -5
ow nog iets. gaan we de zelfs geschreven afleveringen een naam geven? okay wie stemt voor??
|
|
|
Post by Faith on Apr 12, 2004 10:28:54 GMT -5
ach boeie ik ga gewoon beginnen
[glow=deeppink,2,300]ep: 1.01 "newcomers" [/glow]
Haastig loopt buffy naar binnen. giles, willow, xander en dawn zitten al te wachten. "en? iets gevonden?" vraagt Giles zodra hij haar ziet "Niks bijzonders... paar vampiers en een vrijend stelletje... maar geen rare heksenkracht die willow voelde..." Pijnzend gaat buffy naast giles zitten. "En nu? we weten helemaal niks van deze persoon... jah alleen dat zijn kracht ergens vaag bekend voorkwam... dat is best lastig zoeken..." zegt Xander pijnzend Verwijtend kijken Giles, buffy en dawn naar Xander maar willow staat op en loopt naar het raam. ze kijkt naar de maan. die kracht die ze voelde... het kwam zo bekent voor... bijna als... als familie!
|
|
|
Post by Buffster on Apr 12, 2004 15:31:14 GMT -5
Het zat haar niet helemaal lekker en ze ging zelf op onderzoek uit. Eerst maar naar het kerkhof, waar alle duistere krachten zitten. Eenmaal aangekomen voelde Willow de kracht toenemen. Ze voelde dat ze dichterbij de oorsprong kwam.
(inspiratie op, ga je gang faith)
|
|
|
Post by Faith on Apr 12, 2004 15:39:03 GMT -5
(d**n je hebt EGT weinig inspiratie....)
opeens springen er een stuk of 7 vampiers achter grafstenen vandaan en lopen dreigend op willow af. net als ze op haar af willen springen knallen ze tegen een magisch energieschild op. ze moet iets bedenken zodat die eikels weggaan!! Opeens springt er vanuit de bosjes een meisje van ongeveer 15 jaar oud. met gemak slayed ze alle vampiers. willow laat haar energieschild zakken en loopt naar het meisje "bedan..." maar ze laat willow haar zin niet afmaken. uit het niets geeft ze willow een harde klap in haar gezicht en rent weg. willow voelt aan haar lip en voelt warm bloed door haar vingers lopen. "Willow! gaat het!?" Verbaasd kijkt willow om. achter haar staat een jongen van ongeveer 13 jaar. zijn kleren zijn gescheurt en hij heeft de aanblik van een zwerver.
|
|
|
Post by Buffster on Apr 12, 2004 15:43:39 GMT -5
"Wie ben jij?" Vraag Willow. "Kan dat later? We moeten eerst wat doen aan die lip van je." De jongen spreekt een spreuk uit en Willow wond gaat dicht. "Huh, hoe deed je dat?" "Ik ben een heks, net als jij. Maar we moeten nu snel weg. Het is hier niet veilig." "Weg? Ik wil niet weg. Ik wil weten wat die kracht is!" "Je hebt m al gevonden. Maar daar hebben we het later nog wel over."
|
|