|
Post by Buffster on Apr 19, 2004 14:14:36 GMT -5
Nou wat is het leeg hiero! Vroeger was ik verslaaf aan volleybal, vanaf me zevende ofzo, en op me achtste ging ik erop. Wedstrijden en alles, leuk team, heel gezellig, en toen werd ik 12 en moest ik eraf omdat ik een ontsteking in me knie heb, mocht niet meer sporten. Dag volleybal
|
|
|
Post by Power-Girl on Apr 22, 2004 7:42:24 GMT -5
awww I feel very sorry for you *snik* ik zit nu een maand op volleyball samen met een vriendin van me..volleyball roelt!!!
|
|
|
Post by Sonarc on Apr 22, 2004 9:43:41 GMT -5
Nou wat is het leeg hiero! Vroeger was ik verslaaf aan volleybal, vanaf me zevende ofzo, en op me achtste ging ik erop. Wedstrijden en alles, leuk team, heel gezellig, en toen werd ik 12 en moest ik eraf omdat ik een ontsteking in me knie heb, mocht niet meer sporten. Dag volleybal ontsteking aan je knie? komt me bekend voor... *kijkt naar sander* maaruh... een vriend van me volleybald ook... tis best kewl ja :yes:
|
|
|
Post by Roosje on Apr 23, 2004 14:34:33 GMT -5
jah is wel leuk... (niet die ontsteking:P
|
|
|
Post by Buffster on Apr 24, 2004 10:38:05 GMT -5
Neej Maar het is wel leuk als we het op school doen. Kan ik het tenminste een beetje
|
|
|
Post by Dauphin on Apr 25, 2004 13:04:20 GMT -5
jaah volleybal roeleert.. ikke kan t bes wel n beetje.. mn moeder heeft er bijna dr hele kinderperiode op gesete.. sij is er eg aapiejgoed in.. ohwja en cherine.. geef maar de opdracht aan je volleybal leraar dattie eens wat beter moet trainen met jullie.. dan gaa je t misschien een beetje leren; dat volleybal... (niet dat jij dat KAN leren.. kijk marny heeft er gevoel voor..) En rosa zit hier naast me: 'ja daar heb je gelijk in, Renée. Niet dat ik haar wil napraten, maar daar heeft ze helemaal gelijk in'.
|
|
|
Post by Power-Girl on Apr 26, 2004 4:43:16 GMT -5
ik wil niet veel zeggen maar ik ben er beter in dan marny hoor
|
|
|
Post by Dauphin on May 29, 2004 12:53:23 GMT -5
Keej.. heb geejn zin om n machtsspelletje aan te gaan wiej dr nuw gelijk heeft..
|
|